تعمیر ضبط خودرو پخش مانیتور ماشین

تعمیر پخش ضبط مانیتور ماشین هیوندای کیا تویوتا رنو در اصفهان

تعمیر انواع مانیتور اندروید و ویندوز ماشین های ایرانی و خارجی در اصفهان
تعمیر پخش ضبط مانیتور ماشین هیوندای سوناتا آزرا سانتافه توسان وراکروز النترا جنسیس ولستر در اصفهان
تعمیر پخش ضبط مانیتور کیا اپتیما سراتو اسپرتیج ریو سورنتو موهاوی در اصفهان
تعمیر پخش ضبط مانیتور تویوتا کمری کرولا یاریس لندکروز راوفور هایلوکس پرادو در اصفهان
تعمیر پخش ضبط مانیتور رنو مگان تالیسمان تندر ال ۹۰ ساندرو استپ وی داستر فلوئنس کلئوس کپچر در اصفهان

تعمیر مانیتور تویوتا تعمیر مانیتور رنو

با توجه به پیشرفت و رشد روز افزون خودرو ها امکانات رفاهی آنها نیز دست خوش تغییرات و پیچیدگی هایی شده که این پیچیدگی ها همراه با خرابی و مشکلاتی روبرو خواهد بود از این رو مسئله خرابی و تعمیرات سریع در این خودرو ها امری ضروری بحساب می آید که در این مرکز ( آسان الکترونیک ) تعمیر انواع مانیتور های اندروید و ویندوز ماشین های هیوندای سوناتا سانتافه کیا اپتیما تویوتا کمری کرولا رنو ساندرو  ال 90 در اصفهان بصورت سریع در مارک های فابریک شرکتی وینکا ویگو موتوو پیکسل پلاس و.. کارشناسی و تعمیر خواهد شد.

ما در این مقاله به شما کمک خواهیم کرد تا به بررسی ایرادات اپیدمی و احتمالی دستگاه خود پرداخته و در نهایت برای مراجعه و انتخاب تعمیرکار بهترین تصمیم را بگیرید.

علل خرابی در تعمیر مانیتور ماشین :
  • دسته اول محیطی : ایرادات ناشی از صدمات فیزیکی و محیطی نظیر کارواش گرمای آفتاب سرمای شدید رطوبت و شرجی ضربه و فشار میباشد.
  • دسته دوم سخت افزای  : دلایل داخلی در خودرو و دستگاه نظیر نوسانات برق خودرو که شامل تعویض باطری و اتصالات ضعیف در سیم کشی ها و یا الکتریسیته ساکن در هنگام اتصال فلش usb  و aux و مواردی مانند ضعیف بودن متریال و جنس قطعات داخلی دستگاه مانند آی سی و ترانزیستور ها خصوصا قطعات تغذیه میباشد.
  • دسته سوم نرم افزاری : ایرادات نرم افزاری که عوامل مختلفی همچون اتصال فلش usb ویروسی و یا قطع برق و نوسان ولتاژ در هنگام ذخیره سازی اطلاعات است.
ایرادات شایع مانیتور های ماشین :
  • خاموشی کامل دستگاه
  • نداشتن صدا و تصویر
  • سفید شدن صفحه نمایشگر
  • از کار تاچ و صفحه لمسی
  • از کار افتادن دوربین دنده عقب
  • آپدیت و بروز رسانی نرم افزار
  • هنگ بر روی آرام و لوگوی دستگاه
  • عدم کارکرد دکمه های کنترل فرمان
  • از کار افتادن USB بلوتوث و بخش دیسک
  • کم نور شدن صفحه و تغییر زبان به چینی
  • عدم اجرای بخش رهیاب نویگیشن و نقشه
  • ذخیره نشدن اطلاعات دستگاه بعد از خاموش کردن خودرو
  • جریان کشی بعد از خاموش کردن خودرو (و خوابیدن باطری ماشین )

تعمیر مانیتور هیوندای سانتافه تعمیر مانیتور هیوندای سوناتا
بررسی کلی در تعمیر مانیتور ماشین :

خرابی های اپیدمی و تعمیر مانیتور در هر خودرو رابطه مستقیم با مدل ماشین و دستگاه دارد. در بیشتر موارد ایراد ها به صورت اپیدمی است به طوری که مثلا در مانیتور هیوندای سوناتا و سانتافه new بیشترین ایراد مربوط به خاموشی و سیاه شدن صفحه نمایش است. در خودرو های دیگر مانند رنو ساندرو – ال 90 هنگی در نرم افزار در تویوتا کمری خرابی تاچ و خاموشی در کیا اپتیما تاچ و هنگی و .. که همگی این موارد 30 الی 50 درصد از خرابی ها را شامل می شود و در بقیه موارد دلایل سخت افزای نرم افزاری و محیطی که در بالا اشاره شد را شامل می شود.

>> همچنین بخوانید: تعمیر اسپیکر در اصفهان

نکته مهم و حائز اهمیت در تعمیر مانیتور ماشین تشخیص دقیق و تعمیر با تجهیزات مناسب است. چرا که بار ها مواردی مشاهده شده که مثلا ایراد یک دستگاه فقط به صورت نرم افزاری بوده ولی بدلیل تشخیص اشتباه تعمیرکار بر روی برد دستگاه بصورت سخت افزاری تعمیرات اشتباه صورت گرفته و دستگاه بصورت کامل خاموش شده است.

از طرفی برخی از ایرادات به دلیل نداشتن تصویر در دستگاه و خاموشی صفحه مانیتور و پخش ماشین از دید مشتری خاموش بوده در صورتی که این نمونه ایرادات فقط بدلیل هنگی نرم افزاری دچار عدم راه اندازی ولتاژ های LCD و در نتیجه عدم نمایش تصویر شده  که با عملکرد اشتباه تعمیرکاران غیر متخصص باعث صدمه به بخش های مختلف سخت افزاری دستگاه می شود. از این رو صاحبین این خودرو و مانیتور ها مجبور به مراجعه به مراکز مختلف و صرف وقت و هزینه های چند برابری خواهند شد .

لذا در انتخاب مراکز تعمیر و بررسی ایراد باید دقت فراوانی نمود. توصیه این مرکز مشاوره توسط افراد مجرب و بررسی دقیق ایراد و حالت های مختلف دستگاه قبل از تعمیر است.


در صورتی که در شهری به جز اصفهان زندگی می کنید می توانید بعد از باز کردن دستگاه و ارسال از طریق پست به آدرس این مرکز از خدمات سریع و ۲۴ ساعته این مرکز بهرمند شوید.


تعمیر مانیتور هیوندای آزرا تعمیر مانیتور تویوتا کمری
تعمیر مانیتور ماشین اصفهان تعمیر مانیتور کیا اپتیما

در موارد اشاره شده فوق شما می توانید جهت پشتیبانی و دریافت نوبت تعمیرات به بخش تماس با ما مراجعه و با انتخاب یکی از شبکه های اجتماعی عکس و ایراد دستگاه را ارسال کنید تا توسط تکنسین مربوطه راهنمایی شده و در اسرع وقت اقدام به تعمیر و سرویس دستگاه خود کنید.

همچنین می توانید جهت تعمیر مانیتور خودرو های دیگر می توانید به بخش تعمیر مانیتور ماشین و پخش مراجعه کنید.

 


نمایندگی تعمیر مانیتور هیوندای کیا تویوتا رنو در اصفهان – تعمیر ضبط پخش مانیتور سوناتا LF ال اف در اصفهان – تعمیر ضبط پخش مانیتور تویوتا در اصفهان – تعمیر ضبط پخش مانیتور رنو مگان ساندرو استپ وی تالیسمان در اصفهان – تعمیر ضبط پخش مانیتور اپتیما سراتو موهاوی در اصفهان – تعمیر ضبط پخش مانیتور سانتافه در اصفهان – نمایندگی تعمیر پخش و مانیتور سوناتا آزرا النترا در اصفهان – نمایندگی تعمیر ضبط پخش مانیتور اپتیما اسپرتیج در اصفهان – نمایندگی تعمیر پخش و مانیتور تویوتا کمری لندکروز کرولا در اصفهان – نمایندگی تعمیر ضبط پخش مانیتور موهاوی وراکروز در اصفهان – خاموشی مانیتور سانتافه در اصفهان – خاموشی مانیتور سوناتا در اصفهان – تعمیر مانیتور سراتو سایپا -تعمیر مانیتور هیوندای کیا تویوتا رنو – تعمیر پخش هیوندای در اصفهان – تعمیر پخش سوناتا در اصفهان


 

13 پاسخ
  1. Avatar
    ناشناس گفته:

    سلام مانیتور هیندا الف نصف صفحش سیاه شده میشه علتش رو بفرمایید با تشکر

    پاسخ
    • مدیر سایت
      مدیر سایت گفته:

      باسلام اصولا مانیتور های سوناتا LF و سانتافه 2016-2017 بیشتر دچار خرابی برد میشن برای بررسی دقیق تر باید دستگاه باز بشه این ایراد سخت افزاری هست

  2. Avatar
    مهدی گفته:

    سلام دستگاه به یکباره خاموش شد و هیچگونه علائمی نداره و صفحه کاملا خاموشه

    پاسخ
    • مدیر سایت
      مدیر سایت گفته:

      باسلام لطفا مدل ماشین و اطلاعات دقیق تر همراه عکس دستگاه در واتساپ ارسال نمایید تا تکنسین مربوطه بتواند شما را راهنمایی کند

  3. Avatar
    karen گفته:

    با سلام درمورد مانیتور برند وینکا البته ویندوزی هست برای لیفان X60 که بصورت اتفاقی قطع شد و بعداز اون قطع وصل میشه یعنی مدتی که ماشین پارک هستش و مجدد میخواد روشن بشه مانیتور هم بالا میاد اما این روند در سطح شهر باش خاموش روشن کردن خودرو دیگه بالا نمیاد و یک صدای تیک تیک پشت سرهم میده ممون میشم علت این چی میتونه باش باتشکر

    پاسخ
    • مدیر سایت
      مدیر سایت گفته:

      سلام با توجه به ایراداتی که بیان کردید در قسمت مادربرد دستگاه و در بخش ماژول gps نیز مشکل دارید دستگاه برای بررسی دقیق تر باید باز بشه این ایراد نرم افزاری نیست

  4. مدیر سایت
    مدیر سایت گفته:

    تا به حال چندین مانیتور هیوندای و تویوتا و .. برای این مرکز ارسال کردیم و همگی به خوبی تعمیر و سرویس شدن
    برای ما که نماشگاه دار هستیم سرعت کار خیلی مهم هست
    ممنون از خدمات مهندس شریف

    پاسخ
  5. Avatar
    امیر گفته:

    سلام مانیتور سوناتا ال اف ۲۰۱۶ به صورت ناگهانی خاموش شده و صفحه بالا نمیاد هیچگونه صدا و علائمی نداره چقدر هزینه اش هست ؟ و آیا نرم افزار حل میشه؟

    پاسخ
  6. Avatar
    ملک صالحی گفته:

    سلام مانیتور سانتافه ۲۰۱۷ کلا خاموش شده و صفحه سیاه لطفا راهنمای بفرمایید

    پاسخ
    • Avatar
      سلحشور گفته:

      ضبط توسان دکمه های کنترل فرمان کار نمیکند

    • مدیر سایت
      مدیر سایت گفته:

      سلام کلیه مانیتور ها برای اینترفیس نیاز به معرفی کلید ها در منو تنظیمات دارند در غیر اینصورت خرابی ساعتی فرمان و یا کلید های روی فرمان را باید توسط نصاب بررسی کرد

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *