تعمیر مانیتور سر صندلی ماشین خودرو در اصفهان

تعمیر مانیتور سر صندلی ماشین خودرو در اصفهان

تعمیر مانیتور سر صندلی : این مانیتور ها بخشی از تکمیل کننده های سیستم های صوتی تصویری خودرو است که جهت رفاه حال سر نشینان عقب بکار می رود این مانیتور ها قابلیت پخش تصاویر رادیو پخش های تصویری را داشته و خود نیز به تنهای قابلیت اجرای دیسک و usb به همراه صدا را دارد و در سایز های 7 و 9 اینچ کاربرد فراوان تری دارد. از جمله امکانات این دستگاه ها می توان اجرای دیسک های DVD و حتی GAME را نام برد. مهم ترین بخش در این دستگاه ها ورودی صدا و تصویر است که قابلیت اتصال به هر دستگاهی را فراهم میکند.

امروزه کاربرد این دستگاه ها کمتر شده و در اکثر خودرو ها از مانیتور های فابریک بر روی داشبورد جلو استفاده می شود که دارای قابلیت های زیادی مانند سیستم عامل اندروید wifi – usb – gps  – sd card – dvd – و بلوتوث و صفحه لمسی خازنی و .. میباشد .

در این مرکز ( آسان الکترونیک ) می توانید جهت تعمیر انواع مانیتور فابریک خودرو و پخش ماشین به بخش خدمات مراجعه کنید.

 


در صورتی که در شهری به جز اصفهان زندگی می کنید می توانید بعد از باز کردن دستگاه و ارسال از طریق پست به آدرس این مرکز از خدمات سریع و ۲۴ ساعته این مرکز بهرمند شوید.

ایرادات شایع مانیتور سر صندلی

  • خاموشی کامل
  • نداشتن صدا و تصویر
  • عدم اجرای دیسک و USB
  • خرابی ال سی دی
  • خرابی و شکستگی کلید و سوکت های ورودی

در موارد اشاره شده فوق شما می توانید جهت پشتیبانی و دریافت نوبت تعمیرات به بخش تماس با ما مراجعه و با انتخاب یکی از شبکه های اجتماعی عکس و ایراد دستگاه را ارسال کنید تا توسط تکنسین مربوطه راهنمایی شده و در اسرع وقت اقدام به تعمیر و سرویس دستگاه خود کنید.

جهت تعمیر مانیتور های خودرو های دیگر می توانید به بخش تعمیر مانیتور ماشین و پخش مراجعه کنید


تعمیر مانیتور سرصندلی ماشین در اصفهان – تعمیر مانیتور سر صندلی مارشال مکسیدر ویگو وینکا در اصفهان –

تعویض ال سی دی مانیتور سرصندلی ماشین در اصفهان – مانیتور سرصندلی ویگو – مانیتور سر صندلی وینکا – مانیتور سرصندلی مارشال – تعمیر مانیتور سرصندلی جفتی در اصفهان


 

2 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *